Returpolitik
Vi ønsker, at du virkelig holder af din stol. Hvis det mod forventning ikke skulle være tilfældet, tilbyder vi en 30-dages returpolitik. For at starte en returforespørgsel skal dit produkt være komplet, som den var ved modtagelsen, og den originale emballage skal være i uændret stand og skal bruges til returnering. For at undgå skader under returprocessen skal du adskille produktet helt. Vi er ikke ansvarlige for skader, der opstår under returfragten. For at godkende din returnering kræver vi en kvittering, som kan findes under 'Mine sider'. Desværre kan vi ikke tilbyde dig refusion eller bytte, hvis der er gået mere end 30 dage, siden, du modtog produktet.
Tilbagebetaling
Når din returvare er modtaget og inspiceret, sender vi dig en e-mail for at informere dig om, at vi har modtaget dit produkt. Vi vil også give dig bedsked, såfremt vi accepterer refusion. Hvis den accepteres, behandles din refusion, og vi vil automatisk kreditere dit kreditkort eller den oprindelige betalingsmetode inden for et bestemt antal dage.
For sen eller manglende tilbagebetaling
Hvis du endnu ikke har modtaget refusion, skal du først kontrollere din bankkonto igen. Kontakt derefter dit kreditkortselskab, det kan tage lidt tid, før du kan se din refusion. Kontakt derefter din bank. Der er ofte nogen behandlingstid, før en refusion kan ses. Hvis du har gjort alt dette, og du stadig ikke har modtaget din refusion, bedes du kontakte os på [email protected].
Ikke-refunderbare varer
- Gavekort
- Varer, der købes med gavekort eller tilgodebevis (disse refunderes som gavekort / tilgodebevis)
- Produkter, der ikke er i original stand, beskadigede eller mangler dele af grunde, der ikke skyldes DXRacers fejl
- Varer der returneres mere end 30 dage efter levering
Hvis vi vurderer det som rimeligt, vil der i nogle tilfælde kun finde en delvis tilbagebetaling sted.
Se kriterierne herfor nedenfor:
- Varen er ikke i uændret stand
- Originalemballagen er beskadiget eller mangler
- Der mangler dele (produktet er ikke komplet)
- Produktet er beskadiget under returtransporten
Udsalgsvarer
Udsalgsvarer refunderes kun til den pris, de havde på købstidspunktet og ikke til varernes oprindelige pris.
Defekte produkter
Vi erstatter kun genstande, hvis de er defekte eller beskadigede. Hvis du får en defekt vare, skal du læse vores oplysninger om Garanti og reklamation.
Opret en forespørgsel
Kontakt os på [email protected] for instruktioner om, hvordan du returnerer dit produkt. Ingen ekstra gebyrer vil blive tilføjet, når du returnerer varer til os. Når du returnerer en vare til os, der ikke er dækket af garantien, er du ansvarlig for at betale forsendelsesomkostningerne. Forsendelsesomkostninger refunderes ikke. Hvis du sender en vare til mere end €75, skal du overveje at bruge en forsendelse med tracking eller købe forsendelsesforsikring. Vi kan tilbyde dig en gunstig pris på fragt, så kontakt os altid, inden du returnerer din vare.
Salgsbetingelser
Vi anbefaler, at du altid læser vores salgsbetingelser. Du kan finde dem her.